Spring naar inhoud
groepsfoto.png

Akabe

Voor jongeren met een beperking van 7 tot en met 24 jaar

Volg ons op sociale media!

Akabe, oké!

Ook kinderen met een mentale of fysieke beperking krijgen bij ons de kans om het spel van scouting te spelen. Leren sjorren, een bosspel spelen of eens lekker koken? Dit komt allemaal aan bod bij de Akabe. Dit allemaal op maat van deze jongeren en aangepast aan hun leefwereld!

Voor vragen over de Akabe kan u altijd een mailtje sturen naar [email protected]

Ontdek de activiteiten

Brandweeractiviteit
Za 4/5/2024
Van 14:00 tot 16:30

Voel de adrenaline als een echte brandweerheld tijdens onze Brandweeractiviteit! Leer van ervaren brandweerlieden, ontdek hoe je branden kunt blussen en levens kunt redden. Een unieke ervaring die je niet mag missen! Meer info volgt nog in een brief!

Laatste activiteit
Za 11/5/2024
Van 00:00 tot 00:00

Sluit het scoutsseizoen in stijl af tijdens onze laatste activiteit! Geniet samen met je vrienden van leuke spellen en activiteiten, en koester de mooie herinneringen aan alle avonturen die we hebben beleefd. P.S.: Een brief met meer info volgt nog!!

De akabeleiding

MichielSpies