Spring naar inhoud
groepsfoto.png

Jonggivers

6de leerjaar tot en met 2de middelbaar

Volg ons op sociale media!

Jonggivers (11-14 jaar)

Jonggivers gaan een stapje verder. Voor het eerst op tweedaagse met de rugzak of vuurtjes stoken. Af en toe een spannend bosspel spelen of eens een sluiptocht doen. Ook leren ze voor het eerst sjorren en bouwen ze op tentenkamp hun eigen patrouillehoek. Dat is pas spel zonder einde!

Voor vragen over de Jonggivers mag u altijd een mailtje sturen naar [email protected]

Ontdek de activiteiten

Afbraakactiviteit
Za 27/4/2024
Van 14:00 tot 16:30

Trommel alle jonggivers op, want op 27 april trekken we eropuit voor onze unieke Afbraakactiviteit! We transformeren het terrein in een waar slagveld van strategie en doorzettingsvermogen. Bereid je voor op een middag vol uitdagende missies en avontuurlijke opdrachten. Laat zien wat je waard bent en win de strijd!

Inbreken-in-het-chiroheem-activiteit
Za 4/5/2024
Van 14:00 tot 16:30

Deze week staat er een spannende uitdaging op het programma: de 'Inbreken-in-hetChiroheemactiviteit'! We gaan onze speurneus gebruiken om mysterieuze puzzels op te lossen en verborgen aanwijzingen te vinden om het Chiroheem binnen te dringen. Durf jij deze missie aan? Komt dat zien op deze uitdagende activiteit.

Laatste activiteit
Za 11/5/2024
Van 00:00 tot 00:00

Het is jammer genoeg alweer tijd voor onze laatste activiteit van het jaar. Om het scoutsjaar spetterend af te sluiten, organiseren we nog een laatste, fantastische activiteit, die de hele dag zal plaatsvinden. Voor diegenen die ons echt niet kunnen missen is er natuurlijk nog altijd het geweldige zomerkamp! Meer info over de exacte uren en het dagprogramma volgt nog in een brief en mail.

De Jonggiverleiding

SamBlervacq